2015年6月25日 星期四

Warwick 沃維克 中英翻譯

Warwick 沃維克 中英翻譯
1. Let's make this fun.
  我們找樂子吧。
 
2. This ends now.
  這局勝負已定。
 
3. Yeeees...
  耶~司~~~~~~~~
 
4. I hunger
  我餓了。
 
5. It's only fun if they run
  他們逃跑了,我才有樂子。
 
6. It's time to hunt
  狩獵的時候到了。
 
7. I'll feast on their bones.
  我會盡情享受他們的骨頭的。
 
8. Hmmm... I smell their stench.
  恩…我聞到他們的臭味了
 
9. All the better to eat you with my dear!
  讓我好好的吃了你,親愛的
 
10. Mmm...Delicious.
  恩……非常可口。
 
11. smell somthing
  (聞東西的聲音)
 

沒有留言:

張貼留言