2015年6月25日 星期四

Nidalee 奈德麗 中英翻譯

Nidalee 奈德麗 中英翻譯
1. They will fear the wild.
  他們將懼怕叢林(的一切)
 
2. Claw or spear, your end's the same.
  用爪或者矛,你的下場都一樣。
 
3. Mmm, the taste of coward.
  恩,懦夫的味道
 
4. Nidalee hisses.
  (噓聲)
 
5. We'll prey on the civilized.
  我們將會有捕食的文明
 
6. I'll show these house cats real claws.
  我會顯示給這些家貓們看什麼是爪子。
 
7. The untamed know no fear.
  未馴化的沒有恐懼。
 
8. I will guide you.
  我會指引你。
 
9. Let me... show you the way.
  讓我……幫你帶路。
 
10. On the prowl.
  徘徊隱匿。
 
11. You call this civilized?
  你說這就是有教化。
 
12. You cannot cage me, Summoner.
  你困不住我,召喚師。
 
13. Instincts guide my steps.
  本能引領我的腳步。
 
14. Did I mention it's mating season?
  我有提到過配對季節到了嗎?
 
15. Here mousy, mousy, mousy...
  這邊啊,小鼠小鼠小老鼠……
 

沒有留言:

張貼留言