2015年6月25日 星期四

Orianna 奧莉安娜 中英翻譯

Orianna 奧莉安娜 中英翻譯
1. We will kill your enemies. That will be fun.
  我們會殲滅你的敵人,這一定會很有趣。
 
2. I have sharp things.
  我持有銳利的東西
 
3. We are as one.
  我們是一體的
 
4. Yes, I am a weapon.
  沒錯,我是個武器
 
5. The Ball is angry.
  球球生氣了
 
6. So strange. They scream.
  好奇怪,他們為什麼要尖叫呢?
 
7. Why do they keep breaking?
  為什麼他們不斷地壞掉呢
 
8. Winding.
  上緊發條。
 
9. I hear soft things.
  我聽見了奉承的話語
 
10. Motivating.
  活化。
 
11. We go.
  我們走吧
 
12. This is very exciting.
  這令人感到非常的興奮
 
13. This is a fun game.
  這是個有趣的遊戲
 
14. The Ball is impatient.
  球球不耐煩了
 
15. Time tick-ticks away...
  時間滴答滴答地流逝著
 
16. Why are they running?
  他們為什麼要逃跑呢?
 
17. They come apart so easily. How do I put them back together again?
  他們輕易的就被拆開了,我要如何再將他們組裝起來呢?
 
18. When you fall, you get right back up.
  當你跌倒時,你會馬上站起
 
19. I know what makes them tick. I know how to make the ticking stop.
  我知道是什麼讓他們滴答作響,我知道怎樣另它不再響起. (指心跳)......(When said without the Ball, the animation is different.當沒有球的時候,動畫會不一樣)
 

沒有留言:

張貼留言