2015年6月25日 星期四

Shyvana 希瓦娜 中英翻譯

Shyvana 希瓦娜 中英翻譯
1. They are nothing before me.
  他們在我面前甚麼都不是
 
2. Suffer my fury.
  面對我的憤怒吧
 
3. The might of Demacia will prevail.
  我有預感蒂瑪西亞會佔上風
 
4. The rage.
  風靡一時
 
5. They see their end.
  他們看到了他們的滅亡
 
6. They are nothing before me.
  他們在我面前甚麼都不是
 
7. By the blood of my father, I will end them.
  承繼我父親的血脈,我會了結他們
 
8. I go.
  我走了
 
9. The dragon nears.
  龍靠近了
 
10. On wings of fury.
  看我憤怒的翅膀
 
11. The enemies of Demacia will fall.
  蒂瑪西亞的敵人將會滅亡降落
 
12. Without remorse.
  絕不後悔
 
13. The quiet before battle.
  暴風雨前的寧靜
 
14. I smell fear.
  我聞到了恐懼
 
15. They should run now.
  他們現在應該快逃
 
16. They have faced nothing like me.
  他們沒有面對過像我一樣的(敵人)
 
17. What do you get when a dragon sneezes? (Chuckles) Out of the way.
  你在巨龍打噴嚏時會得到什麼? 閃邊去(笑)
 
18. Come get a glimpse into the belly of the beast!
  (in human form)來野獸的胃裡面參觀參觀吧(人形狀態下)
 

沒有留言:

張貼留言