2015年6月25日 星期四

Fizz 飛斯 中英翻譯

Fizz 飛斯 中英翻譯
1. Let me at 'em!
  讓我來對付他們
 
2. The tide turns.
  該是潮汐來臨了。
 
3. The mighty shark stalks its prey.
  強壯的鯊魚悄悄接近他的獵物。
 
4. Now we strike.
  現在該我們襲擊。
 
5. To the briny deep.
  到那深海汪洋。
 
6. I'll show them a watery grave.
  我會讓他們被潮水所埋葬(我會讓他們見識一個多水的墳墓...)
 
7. I'm ready.
  我準備好了。
 
8. Swimmingly.
  正在游!!!
 
9. C'mon, let's go!
  來吧,我們出發。
 
10. Wanna see a trick?
  想看看我的招式嗎。
 
11. No fear!
  無所畏懼。
 
12. One jump ahead of you.
  一個跳躍就領先你了。
 
13. They won't catch me.
  他們抓不到我。
 
14. In a splash.
  看我飛濺而過。
 
15. Land, ho!
  土地,吼!
 
16. Hmm, something's fishy.
  恩恩,有一些魚
 
17. Fish, fish fish!
  魚,魚,魚
 
18. You're boring.(falls asleep)
  你真無趣(飛斯睡著了)
 
19. Not interested. (falls asleep)
  真不有趣(飛斯睡著了)
 

沒有留言:

張貼留言