2015年6月25日 星期四

Leona 雷歐娜 中英翻譯

Leona 雷歐娜 中英翻譯
1. The dawn has arrived.
  黎明到來了。
 
2. Twilight fades.
  夜晚將退去。
 
3. I will break their line.
  我會破壞敵人的陣線。
 
4. They'll have to get through me.
  他們必須先經過我。
 
5. Feel the sun's glory.
  感受太陽的燦爛。
 
6. They will be sundered.
  他們(的陣線)將會被切斷。
 
7. Stand and fight.
  挺身而戰
 
8. I will protect you.
  我會保護你。
 
9. First light approaches.
  第一道光(黎明)將要接近。
 
10. Rally to me.
  在我這集合。
 
11. The sun always rises.
  太陽永遠升起。
 
12. Stay at the vanguard.
  保持在前鋒。
 
13. I must not fall.
  我不能倒下。
 
14. Chosen of the sun.
  太陽的代言人。
 
15. Ever vigilant.
  永遠保持警惕。
 
16. Don't stare directly at me for too long.
  不要長時間直視著我
 
17. I think I broke a nail, good thing it wasn't mine.
  我想我弄壞了一個指甲,幸好不是我的(?)
 
18. Next time, try to leave a dent.
  下一次,試著留下一個凹痕吧
 

沒有留言:

張貼留言