2015年6月25日 星期四

Renekton 雷尼克頓 中英翻譯

Renekton 雷尼克頓 中英翻譯
1. As I live, all will die!
  我的生存,將給所有人帶去死亡。
 
2. Cut them down.
  砍翻他們!
 
3. Embrace the jaws of death!
  擁抱死亡的血盆大口吧!
 
4. I'll leave them in pieces.
  我會把他們碎屍萬段。
 
5. Carnage , carnage!
  屠殺,屠殺!
 
6. Bask in their blood!
  沐浴他們的血液吧!
 
7. Light meat, dark meat, it's all the same.
  明亮的肉,灰暗的肉,都是一樣的
 
8. There is no retreat.
  沒有退路了。
 
9. Welcome the havoc.
  迎接浩劫吧!
 
10. Destruction approaches.
  毀滅來臨了!
 
11. Lavish brutality.
  揮霍殘忍吧!
 
12. Chaos will follow.
  混亂將隨後而至。
 
13. Bleed them dry!
  放乾他們的血!
 
14. Who's next on the chopping block?
  誰是砧板上的下一塊肉?
 
15. Nothing will stop me!
  沒有什麼可以阻止我了!
 
16. Nasus cannot escape me forever!
  納瑟斯不會永遠地從我的手心裡逃脫的。(果然有基情)
 
17. What? Do I have someone in my teeth?
  啥?有人掛在我的牙齒上麼?
 

沒有留言:

張貼留言