2015年6月25日 星期四

Volibear 弗力貝爾 中英翻譯

Volibear 弗力貝爾 中英翻譯
1. Let the storm follow in my wake.
  讓暴風雨隨著我的甦醒
 
2. By Freljord's might.
  在 Freljord (冰原) 的力量之下
 
3. I do not pity cowards.
  我不會同情懦夫
 
4. Sniveling cubs!
  哭哭啼啼的幼熊(應該是幼獸,不確定)
 
5. Let none survive.
  生存者將不存在! (讓沒有生存)
 
6. Tremble at my roar!
  懼怕我吼!
 
7. Is that a challenge?
  這是個挑戰嗎?
 
8. To war!
  向戰爭(前進)
 
9. Let the storm follow in my wake.
  讓暴風雨隨著我的甦醒
 
10. The thunder calls.
  雷霆正怒(吼)。
 
11. So it shall be.
  就這樣吧
 
12. Battle is in my blood.
  戰鬥在我的血液裡
 
13. Trust your instincts.
  相信你的直覺(本能)
 
14. Trust your instincts.
  如命運指示
 
15. Strength and wisdom guide me.
  力量(實力)與智慧指引著我
 
16. The Ursine do not know fear.
  (The Ursine在此應該是指熊族)
 
17. A fool and his head are easily parted.
  一個笨蛋和他的腦袋很容易分家
 
18. Hmm, I suppose you're expecting some unbearable pun.
  嗯..我想你在期待一個無法承受(un-bear熊-able)的雙關語
 
19. I have a special claw for you, Zilean.
  極靈,我有一個專門給你的特別爪子
 
20. Your time has run out, Chronokeeper.
  你的時間以到,時間的守護者
 
21. Face the storm!
  面臨風暴!
 

沒有留言:

張貼留言