2015年6月25日 星期四

Hecarim 赫克林 中英翻譯

Hecarim 赫克林 中英翻譯
1. Behold the might of the Shadow Isles.
  小心來自暗影島的力量
 
2. Break their ranks.
  沖破對方的陣線~
 
3. Embrace death.
  擁抱死亡吧
 
4. Trample their bones.
  踐踏他們的屍骸
 
5. The living will fall.
  生者已死(沈淪)
 
6. Never relent.
  毫不憐憫
 
7. Crush them underfoot.
  把他們都踩踏成肉餅~
 
8. The shadow approaches.
  暗影來襲
 
9. War is eternal.
  戰爭永不休止(戰爭是永恆的)
 
10. Ride out.
  騎士們 出征
 
11. Their souls beg for release.
  他們的靈魂乞討著(我)解放
 
12. Send me to battle.
  給我戰鬥
 
13. The grave calls.
  墓地呼聲~
 
14. I do not rest.
  我不會休息的
 
15. I am beyond death.
  我穿越了死亡
 
16. Suffering is magic.
  痛苦是魔法 (來自小馬的標題 friendship is magic)
 
17. Another blue ribbon for Hecarim.
  又一個藍色勳章頒發給赫克林了 (一些馬類比賽 第一名會有藍色勳章/絲帶)
 
18. Your life is a burden. I bring you freedom!
  你的生命是個負擔 不過我可以給你自由的
 
19. You won't live to see your world destroyed.
  你不會有命去看世界被毀滅的樣子
 

沒有留言:

張貼留言