2015年6月25日 星期四

Nocturne 夜曲 中英翻譯

Nocturne 夜曲 中英翻譯
1. Embrace the darkness.
  與黑暗共存
 
2. Cut them from this world!
  把他們由這個世界剷除
 
3. Suffer eternally!
  永遠地受苦吧
 
4. Their twilight approaches.
  它們氣數已盡
 
5. The light is fading.
  燈光已經變得黯淡
 
6. Drip drop, the sound of blood.
  一滴一滴 ,都是血的聲音
 
7. Help is not coming...
  沒有人來幫忙
 
8. I sense fear.
  我感覺到恐懼
 
9. Do I scare you, summoner?
  招喚師,我有沒有嚇到你?
 
10. Are you getting tired yet?
  你有感到疲累了嗎
 
11. This place disgusts me.
  這地方讓我討厭
 
12. People are flames to be blotted out.
  人就像火一樣等待被熄滅
 
13. Afraid of the dark?
  害怕黑暗嗎?
 
14. Cross over.
  過來吧
 
15. Swim in terror!
  遊走在恐懼中吧
 
16. Are you my nightmare, or am I yours?
  到底你是我的噩夢,還是我是你的噩夢
 
17. Weather forecast for tonight: dark, with a chance of pain!
  今天晚上天氣報告:黑暗並且有機會疼痛!
 
18. Bring me more flesh bags to slice up!
  帶給我更多新鮮的獵物切碎吧!
 

沒有留言:

張貼留言