2015年6月25日 星期四

Riven 雷文 中英翻譯

Riven 雷文 中英翻譯
1. What is broken can be reforged!
  什麼壞了可以重鑄!
 
2. So much death...
  這麼多的死亡...
 
3. A necessary strike
  一個必要的攻擊
 
4. It must come to pass
  它必須來傳遞
 
5. They've crossed the line
  他們已經跨越這條界線(意指諾克薩斯)
 
6. For those who were lost
  對於那些迷失的人
 
7. Violence to end the violence
  以暴制暴
 
8. To serve the greater good
  為了滿足更多的好處
 
9. So long I've wandered...
  我已經徘徊了很久
 
10. How should I proceed?
  我應該如何繼續前進?
 
11. My spirit is not lost
  我不會失去我的信念
 
12. Burdens of the past.
  過去的負擔
 
13. What conflict awaits?
  紛爭帶來些什麼?
 
14. Choose your own path
  選擇你的道路
 
15. My hands are stained
  我的雙手沾滿了鮮血
 
16. Learn from your mistakes
  從失敗中學習
 
17. A sword mirrors its owner
  一把劍映照著他的持有者
 
18. (Sighs)I knew I should have sprung for the blade warranty
  我知道我的劍應該要有更多的保固(店家 : 我無法給你的劍更多保固!!!!)
 
19. I am awakened
  我突然清醒
 
20. There is no other way
  有沒有別的方法
 
21. They cannot go unpunished
  不能讓他們逍遙法外
 
22. The time for talk is over
  聊天的時間結束了
 
23. Sacrifices must be made.
  犧牲是必需的
 
24. This is why I spend so much time sheath shopping
  這就是我為什麼常常在買刀鞘的原因(因為常常把刀鞘給撐破吧....)
 
25. I know my purpose
  我知道我的目的
 
26. A moment of clarity
  在這個清醒的時刻
 
27. Leave doubt behind
  將煩惱拋諸腦後
 
28. No more hesitation
  毫無猶豫
 
29. No looking back
  不要回頭
 
30. You are beyond redemption!
  你將萬劫不復!
 

沒有留言:

張貼留言