2015年6月25日 星期四

Talon 塔隆 中英翻譯

Talon 塔隆 中英翻譯
1. Live and die by the blade.
  生和死與刃相隨
 
2. This is no challenge.
  一點都挑戰性都沒有
 
3. Pathetic!
  可悲! (ㄆㄜ ˊ set nac)
 
4. Their bones will whet my blade.
  我將以他們的骨頭磨利我的刀刃
 
5. Another body for the gutter.
  下水溝又要多一具屍體了
 
6. This blade's my favorite.
  這把刀是我的最愛
 
7. Enjoy the taste of steel.
  享受鋼鐵的滋味吧
 
8. Let's finish this quickly.
  讓我們快點結束這一切
 
9. There's nowhere to hide.
  你將無處躲藏
 
10. Don't cross me.
  別妨礙我
 
11. On the razor's edge.
  在利刀邊上(在剃刀邊上)
 
12. Your allegiances mean nothing to me.
  你的忠貞(忠誠 )對我無用 念作:額力軍恩斯
 
13. I never compromise.
  我從來不妥協
 
14. Only fools pledge life to honor.
  只有傻子才許諾一生的榮耀
 
15. They won't survive.
  他們活不成的
 
16. Ugh, I lost another blade. I wonder who it's in this time.
  啊,我又丟了另一把刀,我在想這次插到誰那去了? (我驚訝這次又在誰的身體中)
 
17. The worst part of losing a blade is trying to trace back all my stabbings.
  丟了一把刀最麻煩的部分是又要去找我插到誰那去了 (遺失一把刀最麻煩的地方是要追回所有的刀刺)
 
18. Eventually, my blades will find their way into your heart.
  最後,我的刀路將會找到他們的心臟
 
19. Have you anything to offer but weakness?!
  你除了一身的弱點還有什麼提供
 

沒有留言:

張貼留言