2015年6月25日 星期四

Soraka 索拉卡 中英翻譯

Soraka 索拉卡 中英翻譯
1. Let me guide you.
  讓我指引你。
 
2. By the power of the stars.
  我的力量來自星辰。
 
3. They will know serenity.
  他們將會知道什麼是安詳
 
4. Be at peace.
  以和平之名
 
5. Violence cannot go unanswered.
  暴力只是徒然
 
6. They will go no further.
  他們已到終結之地
 
7. What must be done.
  這是我必須做的
 
8. Such hatred in their hearts.
  他們的心充斥著仇恨
 
9. This is my path.
  此便是我的路
 
10. For peace of mind.
  為了內心的安寧。
 
11. Gracefully.
  要淡定。
 
12. Where am I needed?
  那裡需要我的求助
 
13. I‘ll heed their call
  我注意到它們的呼叫
 
14. Every step: a new journey.
  每一步都是新的旅程
 
15. To heal and protect.
  對要被治療和保護的人(許願)
 
16. Never waste a breath.
  不要浪費每一口呼吸
 
17. The whole world in balance.
  在平衡的世界下
 
18. I lend my aid.
  我對你伸出了援助之手
 
19. No, I'm not happy to see you. Yes, that is a horn growing out of my head.
  不,我不喜歡看到你.對,這就是長在我頭上的角
 
20. Yes, that was a banana. *giggles* No-one expects the banana.
  是的 那是香蕉 (笑) 沒有人想吃香蕉 (因為舊版普攻很像香蕉)
 
21. Do you always fight so poorly?
  你們打架的時候總是這麼不給力麼?
 
22. I will not save you.
  ' 我要放生你
 
23. Stars hear me!
  星辰們聆聽我吧
 
24. Live!
 
 
25. For life!
  為了眾生
 
26. Have hope!
  要有希望!
 

沒有留言:

張貼留言