2015年6月25日 星期四

KhaZix 卡力斯 中英翻譯

KhaZix 卡力斯 中英翻譯
1. Change...is good.
  改變(進化).......爽
 
2. Isolate and devour.
  隔離並吞噬
 
3. One by one.
  一個一個來
 
4. Ah... delicious.
  呀~~~好吃
 
5. Blood in the air.
  空氣里滿佈血的氣味
 
6. Clever creatures.
  聰明的生物
 
7. They fear me.
  他們都恐懼我
 
8. Devour their bones.
  連骨都吞下
 
9. Consume and adapt.
  適者生存
 
10. Position for ambush.
  已就位去伏擊
 
11. A different view.
  又一個新景象
 
12. I sense worthy prey.
  我感應到一隻值得我去殺的獵物
 
13. Endless hunger.
  無窮的飢餓
 
14. This world is delicious!
  這個世界有很多好吃的生物
 
15. Sharpening my claws.
  我在銳磨我的爪
 
16. Fear the Void.
  為虛空而懼
 
17. No escape.
  (你)無法逃脫
 
18. They'll never see me.
  他們永不看到我
 
19. To truly know someone, eat them, and walk a mile in their feet!
  想完全了解某一人的話,就吃掉他,並用他的腳走一公里.
 
20. My purpose is eating deadly creatures; my hobby is eating yordles.
  我生存意義是吃一些令人致命的生物,不過我興趣是吃約德爾人 (同樣的笑話可以引用在其他虛空生物)
 
21. I ate an optimist once, but I couldn't keep him down.
  我有一次吃了一個樂天型的人 但是我沒法令他哭哭
 
22. Do not fear death - the best part of you will live on! Ha!
  不要害怕死亡 這可是你活下來最好的部分 哈
 
23. If I eat you, will I learn how to die? Ha!
  如果我吃了你,我會學到怎樣死法? 哈
 
24. (laughs) You're barely worth eating!
  (大笑)你只是個肥科
 
25. I am living change.
  我是活生生的演變
 
26. Evolve and overcome.
  進化並克服(障礙)
 
27. They can't keep up.
  他們都跟不上
 
28. They will not expect this!
  他們可不想遇到這個
 
29. My wings are restless.
  我的翅膀蠢蠢欲動
 
30. I will soar over them.
  我會飛過他們前方的
 
31. Strike from above
  空襲
 
32. Limb from limb.
  肢離破碎
 
33. Ready to reap
  準備收穫(收割)
 
34. Slice them apart.
  切到屍骨無存
 
35. They won't know what hit them.
  他們不知道打中他們的是什麼
 
36. In the shadows
  在暗影之中
 
37. From the dark.
  來自黑暗
 
38. Death from afar.
  遠方來的死神
 
39. Pierce and skewer!
  刺穿並串起來 (bbq意味?)
 
40. Die running.
  死亡運行
 
41. I have evolved beyond jokes, for I am a robot! Beep, boop.
  我進化到笑話找不出笑點了因為我是機器人 呲呲
 

沒有留言:

張貼留言