2015年6月25日 星期四

Wukong 悟空 中英翻譯

Wukong 悟空 中英翻譯
1. I will be the best.
  我會是最好的
 
2. Wuju Style!
  無極之道(柳間小野道風提供)
 
3. Put me to the test.
  讓我試試
 
4. I got this.
  我了解了
 
5. Just try to stop me.
  試著讓我停下來
 
6. Is that all they've got?
  難道這就是他們的全部了嗎? (嘲諷敵人沒多少斤兩)
 
7. Been waiting for this.
  一直在等待這個
 
8. You got it!
  你抓到訣竅了 (有點在調侃召喚師的感覺...)
 
9. Show me the path.
  告訴我去哪
 
10. My place is at the top.
  頂點才是我的目標
 
11. Adapt to all situations.
  隨機應變
 
12. Bring me a real challenge.
  來點真正的挑戰吧
 
13. Who questions my ability?!
  誰敢質疑我的能力?!
 
14. Every mistake is a lesson.
  每次失誤都是個教訓
 
15. Never settle for second.
  永遠不當第二
 
16. My journey's only beginning.
  我的旅程正要開始
 
17. No matter how far it is to the top, it's still within my grasp!
  不管頂點有多遠,一切都在我的掌握之中
 
18. I bet I can hit their base from here!
  我猜我從這裡就可以打到他們主塔了
 
19. Improve your skills! Then find me again.
  回去練練再來找我吧!
 

沒有留言:

張貼留言