2015年6月25日 星期四

Evelynn 伊芙琳 中英翻譯

Evelynn 伊芙琳 中英翻譯
1. The night is my veil...
  夜晚是我的幕(表演)
 
2. With pleasure.
  樂意
 
3. Your pain is my pleasure.
  你的痛苦是我的快樂
 
4. All too easy.
  都很容易
 
5. I can smell their fear.
  我能夠聞到他們的恐懼
 
6. Time to feed.
  是時候成為飼料 (feed 飼料)
 
7. Misery loves company.
  苦難總愛接連而來 (禍不單行)
 
8. I've got the touch.
  我已經得到聯繫
 
9. This way.
  這裡
 
10. If I must.
  如果我必須
 
11. Shadows beckon.
  陰影招手
 
12. From the darkness.
  從黑暗而來
 
13. Into the night!
  進入夜晚
 
14. The night is my veil.
  夜晚是我的幕(表演)
 
15. It takes a lot of effort to move like this in heels.
  這需要花費許多努力去移動這樣的高跟鞋
 
16. I may be bad, but I feel good...
  我也許很壞,但我感覺很好
 
17. Mmm, I like it when they scream.
  Mmm,我喜歡當他們尖叫時
 

沒有留言:

張貼留言