2015年6月25日 星期四

Elise 伊莉絲 中英翻譯

Elise 伊莉絲 中英翻譯
1. Only the spider is safe in her web.
  在蜘蛛網上只有蜘蛛處於安全的位置上
 
2. I have... refined tastes.
  我要優雅地吃東西
 
3. The spider demands sacrifice.
  蜘蛛需要犧牲品
 
4. Ah, the tangled webs we weave.
  呀 我們又織出一個紊亂的蜘蛛網了
 
5. Dangling by a thread.
  被線拉到搖來搖去
 
6. Weak willed fools!
  笨蛋會被弱小左右操弄
 
7. It will all be over soon.
  這不久就要落幕了
 
8. I know what lurks in the shadows.
  我知道在暗影中潛伏的是什麼
 
9. I know the true path.
  我知道真正的路
 
10. There's nothing to fear.
  這沒有什麼值得恐懼
 
11. Pull the strings. Watch them dance.
  拉一拉線,看他們跳舞
 
12. We must all make sacrifices.
  我們所有人都必須做出犧牲
 
13. I can show them the way to divinity.
  我可以展示給他們一道神聖之路
 
14. My true beauty is beneath the skin.
  我真正的美麗是內在美
 
15. They need... guidance.
  他們需要......指揮
 
16. Every web, a masterpiece.
  每一個蜘蛛網都是我的傑作
 
17. I hear a man likes a lady with legs.
  我聽聞有些男人(召喚師)喜歡淑女(指她)的腳
 
18. Hmm, why so tense? Relax.
  恩 (你)幹麻緊張呢? 放鬆點
 
19. Come closer, I don't BITE!
  靠近點 我不會咬你的
 
20. The spider, I. And you, the fly.
  我是蜘蛛 你是蒼蠅
 

沒有留言:

張貼留言