2015年6月25日 星期四

Draven 達瑞文 中英翻譯

Draven 達瑞文 中英翻譯
1. Welcome to the League of Draven
  歡迎來到達瑞文聯盟
 
2. Let's do this .
  開工了
 
3. Watch and learn .
  看好了
 
4. Hear that? Death's knocking .
  聽到了嗎 死神來敲門了
 
5. Hit 'em where it hurts .
  往他們的傷口去打
 
6. This is where Draven shines.
  這是個可以展現達瑞文優點的地方
 
7. Seems to be blood everywhere I go
  我所到之處都血流遍野
 
8. Stand back .
  (請你)後退
 
9. Something need killin'? .
  有東西要被殺?
 
10. I have the best job .
  我有一份最好的幹活
 
11. Doesn't get better than this.
  那個不會比我爆你頭好過的
 
12. Places to go, me to see.
  我看看 去走走
 
13. Perfection? I got that.
  專業?我有阿
 
14. Now this is how to move.
  這才是移動的方法
 
15. Let's admire me for a bit.
  讓你們羨慕我一點吧
 
16. Don't be jealous ?
  不要妒忌哥
 
17. Man, I'm good .
  喂,我太屌了
 
18. Subtle? I don't do subtle.
  細活?我不會做的
 
19. No followin' these footsteps.
  不需要跟著他們的腳步
 
20. Smooth .
  柔和地
 
21. Got axes, need victims.
  拿些斧頭去找一些受害者
 
22. I've got pain to serve .
  我要給他們一點痛楚
 
23. Draven does it all... with style!
  達瑞文做那些事都是達瑞文的風格。
 
24. Not Draven; Draaaaven.
  。 不要叫我達瑞文 是達瑞~~~~~~~文(troll)
 
25. Here we go.
  我們在這
 
26. Too easy.
  太簡單了
 
27. I'll take that.
  我將用這個
 
28. Why, thank you!
  什麼,謝謝你
 
29. Come out and play. Heheheh.
  出來玩嘛~~ 哈哈哈哈
 
30. Who wants some Draven? Heheheh.
  誰要達瑞文爆你頭呀 哈哈哈哈
 

沒有留言:

張貼留言