2015年6月25日 星期四

Darius 達瑞斯 中英翻譯

Darius 達瑞斯 中英翻譯
1. They will regret opposing me.
  他們將會後悔面對我
 
2. They will regret opposing me.
  他們將會後悔面對我
 
3. Death by my hand.
  我掌握死亡
 
4. With overwhelming force.
  與壓倒性的暴力同在
 
5. Exploit every weakness.
  軟弱之物成就我的輝煌
 
6. Witness true strength.
  見證真實之力
 
7. Unmatched power
  這是你無法匹敵之力
 
8. Scurry, weakling.
  快逃吧,弱者
 
9. I will not rest.
  我不會休止
 
10. Strength above all.
  力量凌駕一切
 
11. Noxus will rise.
  諾克薩斯將起
 
12. I do not tolerate cowardice.
  我無法容忍怯弱
 
13. Make no mistakes.
  不出包
 
14. Carve a path.
  殺出血路
 
15. Never retreat!
  永不撤退
 
16. Stay alert.
  保持警戒
 
17. My destination is clear.
  我的目標很明確
 
18. I have my orders.
  我有我的規則
 
19. Noxuuu... whoa... whoa! How does he do it?
  (轉) 諾克薩.....呼...呼! 他是怎麼辦到的? (暗諷蓋倫很會轉)
 
20. Noxuuu... whoa... whoa! Dizzy.
  (轉) 諾克薩....呼....呼!好暈!
 
21. Don't turn your back or expose your neck.
  別背對著我不然你的咽喉就要爆了
 
22. Defy Noxus and taste your own blood.
  蔑視諾克薩斯的下場就是嚐到自己鮮血的味道
 

沒有留言:

張貼留言