2015年6月24日 星期三

Ahri 阿璃 中英翻譯

Ahri 阿璃 中英翻譯
1. Don't you trust me?
  你不相信我嗎?
 
2. play time's over.
  玩夠了
 
3. They're mine now.
  他們是我的了
 
4. It's too late for mercy.
  他現在才要我的憐憫 太晚了
 
5. Let's have some real fun.
  來享受真正的樂趣吧
 
6. No one will stand in my way.
  沒人會在我面前站得起來
 
7. They've exhausted their use.
  他們用盡技能了
 
8. Shall we?
  要這樣嗎?
 
9. Indulge me.
  寵慣我
 
10. Don't hold back.
  別忍了
 
11. Tell me a secret.
  跟我講個秘密吧
 
12. Don't you trust me?
  你不相信我嗎?
 
13. I know what they desire.
  我知道他們想要什麼
 
14. If you'd like to play with me, you'd better be sure you know the game.
  如果你要和我玩,那你最好確定你知道遊戲的規則。
 
15. Come try your luck, if you think you're in my league. (giggles)
  如果你認為你跟我同級的話,就來試試你的運氣吧。
 
16. Should I make your pulse rise? Or...STOP! (giggles)
  我應該要讓你心跳加速,還是…停下來!(笑)
 

沒有留言:

張貼留言