2015年6月25日 星期四

Lissandra 麗珊卓 中英翻譯

Lissandra 麗珊卓 中英翻譯
1. I will bury the world in ice.
  我會讓這世界被寒冰掩蓋
 
2. I am iceborn.
  我隸屬於冰族
 
3. Flesh freezes so easily.
  冰鮮肉體真容易
 
4. Foolish child.
  傻孩子
 
5. Succumb! It's inevitable.
  乖乖就範!這是無法避免的
 
6. The cold will numb your pain.
  寒冽會麻痺你的痛苦
 
7. Your time has passed.
  你的大勢已去
 
8. You can't stop an avalanche.
  你阻止不了雪崩
 
9. Embrace the cold.
  擁抱寒冷
 
10. Feel the power of true ice!
  感受冰真正的力量吧!
 
11. Your death serves greater purpose.
  你的死還有更好的利用價值
 
12. Another frozen corpse.
  又一個被凍結的屍體~
 
13. All will kneel... in time.
  到時候...萬物都會俯首稱臣
 
14. I see things clearly.
  我看破紅塵
 
15. I will restore Freljord's greatness.
  我將復興佛雷爾卓德!
 
16. Plans within plans.
  計畫中的計畫
 
17. There will be no thaw.
  (黑冰)無法融化
 
18. Battles come and go. I am eternal.
  戰爭時起時盡.但我卻是永恆的
 
19. The Watchers will return.
  守望者們將會回來
 
20. This world has forgotten true power.
  這世界早忘了什麼才是真正的力量
 
21. So many secrets buried in ice.
  寒冰下掩蓋了如此多的秘辛
 
22. No one will remember them.
  沒人會記得他們(寒冰守望者) 註: 依照Lissandra的故事, Lissandra想盡辦法讓後人忘記寒冰守望者,以免有人阻止他們復活
 
23. They cannot fight the cold.
  他們無法戰勝酷寒
 
24. This is but a battle. I've already won the war.
  這一戰雖然還沒打,我卻已經贏了
 
25. I never rest.
  我從不休息
 
26. I make cold look... hot.
  我讓冰看起來...很性感!
 
27. I consider frigid a compliment.
  我認為寒冷是一種稱讚
 
28. Is it cold in here, or is it just me?
  是我錯覺 還是這邊有點冷?
 
29. I've been killing your kind for centuries!
  幾個世紀以來我一直在撲殺你的部落!
 
30. Surrender. My triumph is inevitable.
  投降吧 我的勝利無可避免
 
31. The world began in ice and it will end in ice!
  世界從冰開始,也會由冰終結!
 
32. Close your eyes and let the cold take you.
  闔上眼,讓酷寒帶走你
 
33. I've killed so many queens I've lost count!
  我滅了太多的皇后 數都數不清了!
 
34. You really picked the wrong side.
  你真的選錯邊站了
 
35. Kneel before me and I will unleash your power!
  於我面前跪下 我就會釋放你的力量
 

沒有留言:

張貼留言